بلاگ

با ردیاب چه چیزهایی را می شود ردیابی کرد؟

امروزه طیف وسیعی از راه حل های فنی برای برآوردن نیازهای خاص خود در زندگی شخصی و اجتماعی در دسترس ما هستند. جدیدترین ابزارهای تکنولوژیکی مجهز به GPS به ما این امکان را می‌دهد که اعضای خانواده‌مان، از جمله بزرگ‌ترها و بچه‌ها، زمانی که از خانه دور هستند را پیگیری کنیم و در مواقع اضطراری هشدار دریافت کنیم. راه حل ردیابی GPS راه های نوآورانه ای برای ردیابی افراد، وسایل نقلیه یا دارایی ها و تضمین ایمنی و امنیت در اختیار ما قرار می دهد. سیستم های ردیابی GPS نصب شده به عنوان بخشی از نرم افزار مدیریت ناوگان می تواند به ردیابی خودروها، انتخاب مسیرهای مناسب و بهبود استانداردهای رانندگی برای اطمینان از عملکرد کارآمد کمک کند.

یک ردیاب GPS یک سیستم ناوبری موثر و قابل اعتماد با تسهیلات ردیابی مسیر دقیق و اطلاع رسانی در مورد خطرات احتمالی را فراهم می کند. ویژگی‌های سیستم موقعیت‌یابی جهانی (GPS) را می‌توان در دستگاه فعال کرد و به دارایی‌هایی متصل کرد که به ردیابی مکان و حرکات بلادرنگ آنها کمک می‌کند. همچنین می‌تواند برای ارائه کمک سریع، هشدارهایی را با توجه به نیاز با جزئیات کامل مکان ارسال کند. ویژگی‌های منحصربه‌فرد ردیاب‌های جی‌پی‌اس به ما اجازه می‌دهد تا با توجه به ایمنی و امنیت بزرگ‌ترها، بچه‌ها یا اتومبیل‌ها، منطقه حرکتی را تعریف کنیم.

8 دلیل برای استفاده از دستگاه ردیاب

فناوری GPS راه حل های موثر ردیابی را در زندگی روزمره ارائه می دهد. می‌توان از آن برای اطلاع از محل نگهداری بزرگترها و بچه‌ها در موقعیت‌های مختلف – در حین سفر دور از خانه، مدرسه یا هر وسیله نقلیه‌ای استفاده کرد و از ایمنی و امنیت آنها اطمینان حاصل کرد. شما می توانید به راحتی وسیله نقلیه، چمدان یا سایر دارایی های خود را با استفاده از فناوری GPS نظارت کنید. دستگاه ها از نگرانی ها و تلاش های شما در ردیابی دارایی ها و دارایی های شما مراقبت می کنند. همچنین شما را با اطلاعات مرتبط و ارزشمند راهنمایی می کند تا تصمیمات آگاهانه بگیرید. شما می توانید از ردیاب های GPS برای اهداف مختلفی استفاده کنید که مهمترین آنها را در اولویت قرار می دهید. کاربرد دستگاه های GPS به شرح زیر است:

ردیابی سالمندان و بیماران

دستگاه‌های ردیاب جی‌پی‌اس برای سالمندان دارای ویژگی‌هایی هستند که نیازهای سالمندان را برآورده می‌کنند و راه‌حل‌هایی برای محافظت از اعضای سالمند خانواده ارائه می‌دهند. اگر خدای نکرده سالمندی در منزل دارید که دچار آلزایمر یا بیماری هایی از این دست که فراموشی لحظه ای به وی دست می دهد ، دارید یا حتی از نزدیکان شما دچار بیماری صرع هستند ، می توانید ردیاب را با برنامه تلفن همراه همگام کنید تا بتوانید همیشه عزیزان خود را ردیابی کنید. این دستگاه ها همچنین دارای ویژگی های SOS مانند دکمه های وحشت ، تشخیص سقوط ، هشدارهای منطقه ایمنی و بسیاری ویژگی های دیگر هستند که می توانند ایمنی را تضمین کنند. همانطور که اعضای سالخورده به مکان دیگری می روند یا سفر می کنند، می توانید مسیرها را ردیابی کنید و از هرگونه حرکت غیرعادی ایده بگیرید.

ردیابی کودکان شما

والدین می خواهند از محل نگهداری فرزندان خود بدانند تا تمام اقدامات احتیاطی ممکن را برای اطمینان از ایمنی آنها انجام دهند. این راه‌حل‌های ردیابی GPS برای کودکان می‌تواند راه‌حل‌های هوشمندی را برای مراقبت از حرکات فرزند شما و جلوگیری از گم شدن یا مواجه شدن با خطر ارائه دهد. ردیاب‌های GPS نصب شده در اتوبوس‌های مدرسه می‌توانند به مقامات مدرسه کمک کنند تا تمام اطلاعات بلادرنگ مانند مکان اتوبوس، انحراف در مسیرها، مسدود شدن جاده، خرابی، عملکرد راننده و غیره را دریافت کنند.

دلایل استفاده از ردیاب

ردیابی خودرو

ردیابی مکان و حرکات وسیله نقلیه با استفاده از ابزار GPS یک راه حل متداول و قابل اعتماد است. شما اغلب می خواهید مکان ماشین را بدانید و اقدامات راننده را دنبال کنید که با تعبیه دستگاه  ردیای خودرو در داخل خودرو امکان پذیر است. جدیدترین مدل‌های دستگاه‌های موقعیت یاب  به ‌راحتی در خودرو نصب می‌شوند که می‌توانند موقعیت مکان‌های فعلی را ارسال کنند، برنامه ‌ریزی مسیر را نشان دهند، و جزئیات سفر را از طریق تلفن یا رایانه شما ثبت کنند. همچنین ردیاب خودرو می تواند بعد از سرقت به کمک شما بیاید. با تعبیه ردیاب خودرو در داخل ماشین و دور بودن از دسترس سارقان ، شما می توانید درصورت سرقت خودرو موقعیت ماشین خود را پیدا و با هماهنگی نیروی انتظامی برای دستگیری سارق اقدام کنید.

ردیابی موتور سیکلت و دوچرخه

همان مزایایی که نصب موقعیت یاب در خودرو دارد برای دوچرخه و موتورسیکلت هم صدق می کند. در ضمن باید به این نکته توجه داشته باشید که دوچرخه و موتور سیکلت بخاطر وزن سبک ، راحت تر مورد سرقت قرار می گیرند. به گفته فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ، 69 درصد از سرقت های مربوط به موتورسیکلت در این استان طی سال 1402 کشف شده است در حالی که کشف خودروهای سرقت شده به 92 درصد می رسد. این بدین معنا است که 31 درصد موتورسیکلت های سرقت شده ، هرگز پیدا نشده اند. این مسئله ضرورت نصب یک موقعیت یاب و ردیاب موتورسیکلت را برای شما بیشتر می کند.

بیشتر بخوانید : ردیاب خودرو چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

ردیابی کامیون ها و کشنده ها

در مورد مشاغل ناوگان بزرگ که شامل کامیون ها یا اتومبیل های بیشتری هستند، ردیاب های GPS اطلاعات حیاتی در مورد مسیرها، سفرها، حرکت ها و مکان ها ارائه می دهند. دستگاه‌های مجهز به GPS به تولید گزارش‌هایی در مورد عملکرد خودرو، بهره‌وری سوخت، رفتار رانندگی و الزامات انطباق کمک می‌کنند.

این دستگاه ردیاب امنیت در برابر سرقت و سوء استفاده از وسایل نقلیه را فراهم می کند زیرا دستگاه GPS موقعیت دارایی را نظارت می کند و هشدار ارسال می کند. ردیاب‌های GPS دارای ویژگی‌های پیشرفته‌ای هستند که امکان مدیریت بهره‌وری سوخت، مسائل فنی و شیوه‌های رانندگی ناایمن را فراهم می‌کنند و به اپراتورهای ناوگان کمک می‌کنند تا استفاده از منابع را بهبود بخشند و از رعایت ایمنی اطمینان حاصل کنند. شرکتهای حمل و نقلی که دارای ناوگان حمل و نقل بزرگی هستند از جمله اتوبوس رانی شهری ، سازمان پسماند شهرداری ، شرکتهای حمل و نقل جاده ای ، هلال احمر ، شرکتهای پخش و طیف وسیعی از این شرکتها برای مدیریت ناوگان حمل و نقل خود به نصب دستگاه موقعیت یاب یا ردیاب خودرو نیاز دارند.

ردیاب در کرمانشاه

ردیابی چمدان و دارایی

دستگاه های ردیابی جی پی اس کوچک برای پیگیری دارایی های ارزشمند در حین حمل و نقل یا ذخیره سازی مناسب هستند. ممکن است مشتاق باشید مکان دقیق تجهیزات گران قیمت یا محموله های بزرگ را بدانید و یک دستگاه GPS را روی تجهیزات یا داخل تریلر حمل کننده آن بچسبانید تا موقعیت آن را از نقطه شروع تا مقصد ببینید. جزئیات مکان بی‌درنگ به شما کمک می‌کند آرامش خاطر داشته باشید و در مورد تحویل‌های مهم و خدمات مشتری تصمیم‌گیری کنید. ردیابی چمدان به شما قدرت می‌دهد و به شما امکان می‌دهد ساعتی را روی وسایل خود نگه دارید، حتی زمانی که دور از چشم است. اگر تا به حال چمدان یا ماشین خود را گم یا دزدیده اید، بازیابی آن با کمک یک دستگاه ردیاب GPS آسان تر می شود.

ردیابی مسیرها در سفرهای ماجراجویی

ردیاب‌های جی‌پی‌اس کاربردهای ویژه زیادی دارند، از ناوبری ساده گرفته تا امکانات ردیابی خاص که پشتیبانی عالی را در هنگام پیاده‌روی، پیاده‌گردی یا رانندگی در یک سفر ماجراجویانه ارائه می‌کنند. امکاناتی برای آپلود یک مسیر از پیش تعریف شده و دریافت مسیرهای گام به گام در حین حرکت وجود دارد. استفاده از ردیاب‌های GPS برای پیاده‌روی/کوهنوردی فقط محدود به بهینه‌سازی مسیرها به مقصد نمی‌شود، بلکه شما را راهنمایی می‌کند تا پاسخ‌های اضطراری یا کمک‌های کنار جاده‌ای را در نزدیکی محل خود دریافت کنید.

ابزارهای GPS می توانند حتی در مکان هایی با پوشش شبکه محدود به خوبی کار کنند. یکی از ویژگی‌های مهم، امکانات geofencing  است که هنگام ورود یا خروج از یک منطقه از پیش تعریف‌شده، هشدار تولید می‌کند. تسهیلات SOS به کاربران این امکان را می‌دهد تا در هر خطر بالقوه یا اضطراری هشدار دهند. این دستگاه ها عموما ضد آب و مقاوم در برابر ضربه هستند، با عمر باتری طولانی، آنها را برای استفاده در شرایط مختلف قوی و قابل اعتماد می کند.

ردیاب قایق و حمل و نقل آبی

حمل و نقل آبی به دلیل بسیاری از موقعیت های پیش بینی نشده و خطرات بیشتر، چالش برانگیزتر از حمل و نقل جاده ای است. اغلب ردیابی محل قایق ها یا لنج ها برای حمل و نقل برای جلوگیری از خطر احتمالی تصادف یا منحرف شدن ضروری است . فناوری ردیابی موثر GPS می تواند به شما کمک کند تا حرکات قایق یا لنج خود را کنترل کنید و در صورت مواجهه با خطر یا دزدیده شدن یا سوء استفاده از قایق، هشدار دریافت کنید.

شما می توانید مسیرهای سفر کشتی ها را در حالی که در دریا هستید ردیابی کنید و می توانید با ضربه زدن به موبایل یا سایر دستگاه های دیجیتالی به اطلاعات موقعیت مکانی قایق های خود دسترسی داشته باشید. ردیاب‌های جی‌پی‌اس برای قایق‌ها می‌تواند ابزاری موثر برای نجات جان در بسیاری از موقعیت‌ها باشد، زیرا به شما امکان می‌دهد مکان دقیق قایق‌ها را ردیابی کنید و شما را آماده انجام اقدامات فوری در مواقع اضطراری نگه می‌دارد.

ثبت تردد کارکنان و کارمندان

با سیستم های نوین دریابی بدون نیاز به خرید دستگاه های ردیاب می توانید و صرفا با استفاده از موبایل کارمندان و کارکنان خود می توانید ، تردد و حضور و غیاب پرسنل و کارکنان خود را ثبت و به صورت آنلاین و در لحظه حضور کارکنان خود را در دفتر مرکز ، شعب یا هر نقطه دیگر که در سیستم تعریف کرده باشید کنترل کنید و گزارشهای لازم را دریافت نمایید. فرضا اگر صاحب یک شرکت حسابداری باشید می توانید با تعریف مکانهایی که به صورت مرتب کارکنان شما مراجعه می کنند ، از قبیل سازمان تامین اجتماعی ، سازمان امور مالیاتی یا شرکتهای دیگر برای تردد کارکنان و پرستل خود از نرم افزار ثبت تردد آی رو استفاده نمایید.

بهترین ردیاب در کرمانشاه

اگر در استان کرمانشاه زندگی می کنید یا کسب و کاری دارید ما بهترین پیشنهاد را برای شما داریم. شرکت مهندسی آفرت کاملترین و بهترین خدمات ردیاب را به شما ارائه می دهد. می توانید تمام این خدمات را از مرحله فروش ، نصب و پشتیبانی ردیاب در همه حوزه ها از نصب ردیاب برای سالمندان ، کودکان ، خودرو ، موتور سیکلت ، دوچرخه ، حیوان خانگی و حتی چمدان خود و کلا هرچیزی که حرکت می کند و شما می خواهید از آخرین موقعیت آن مطلع شوید از شرکت مهندسی آفرت بخواهید.

در ضمن یک پیشنهاد وسوسه انگیز هم برای صاحبان کسب و کارها داریم! و این پیشنهاد اینکه از نرم افزار حضور و غیاب پرسنل که تنها توسط ما در کرمانشاه ارائه می شود ، رایگان به صورت 6 ماهه بهره مند شوید.

پس منتظر شما هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *